tMoA

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
tMoA

~ The only Home on the Web You'll ever need ~

3 posters

UFO v Austrálií (UFO In Brisbane, Australia) 27. May 2013

JesterTerrestrial
    JesterTerrestrial

UFO v Austrálií (UFO In Brisbane, Australia) 27. May 2013 Empty UFO v Austrálií (UFO In Brisbane, Australia) 27. May 2013

Post  JesterTerrestrial Thu May 30, 2013 2:22 pm

UFO v Austrálií (UFO In Brisbane, Australia) 27. May 2013

Ľudstvo je príliš arogantné prijať fakt že niesme jediná civilizácia vo vesmíre, každý baží po dôkazoch a keď sa nejaký objaví, ľudia hneď súdia .. to je podvrh,... tamto sú vtáci... hento je meteorologický balon, jediný dôkaz ktorí človek príjme je keď mu pred domom pristane vesmírna loď, výjde z nej inteligentný tvor a potrasie mu rukou. Sme len arogantné "Božie" stvorenia ktoré sa už celé tisícročia medzi sebou zabíjajú. Byť chytrejší než zviera, to nerobí z človeka pána vesmíru.
    Vesmír,.. je obrovský, neskutočne obrovský a naša galaxia je veľká asi tak 100000 svetelných rokov a obsahuje približne 100 miliard hviezd, a to je len 1 galaxia. Naše ďalekohľady dokážu zaznamenať asi tak 100 miliard galaxií a niektoré sú 100x väčšie než naša mliečna dráha, a keď sa to spočíta tak je to približne 100 bilionov hviezd, ak si niekto myslí že sme v tom nekonečnu jedíný žijúci tvorovia, tak to je skutočná arogancia, aj keď si to ten človek neprizná, taký ľudia neuveria ani keby im vesmírna loď stála na záhrade pretože jediné čo je väčšie než samotný vesmír je ľudské ego. A aj keď´ľudia priznajú že nemôžeme byť sami, neveria že by mohli cestovať vesmírom a pozorovať nás.
    Prečo? Lebo mi to nedokážeme? oni niesu obmedzovaný našou technologiou a uvažovať v rozmedzí ľudských možností a schopností je hlúpe.
    Sú 3 typy vyspelých civilizácií

1. Dokáže kontrolovať energiu svojej planéty
    2. Dokáže kontrolovať energiu svojej hviezdy a susedných planét.
    3. Ovláda celé galaxie, vzdialený vesmír a možno aj čas.

My sa do toho ani nevôjdeme, my sme typ 0
    Čerpáme energiu z mrtvych rastlín a celú našu historiu válčime a tým sme primitívny. No bežnému človeku sa tieto typy civilizácií zdajú šialené, pretože to mi nedokážeme. Taký je človek, myslí že vládne vesmíru preto, že je chytrejší než zviera, aj keď vlastne on sám je ešte len zviera.

Mimozemské civilizácie nás pozorujú ako keď mi pozorujeme mravce, a mi keď pozorujeme mravce nenúkame im naše technologie, mier či nukleárnu energiu, lebo sú to len mravce a mi sme pre iné vyspelejšie civilizácie len ľudia, možno niesme tak zaujímavý, a možno ich desí to ako sa chováme sami k sebe, ani len 1 storočie našej historie sme nedokázali žiť bez vojen a násilia, sme proste primitívny.
    Potrebujeme zásah skutočnej inteligencie, vyspelej civilizácie typu 3 ktorá nám ukáže smer, nie ich technologie ale iba smer ktorým sa mame vydať na ich technologie sme príliž ľudský, a tým myslím zlý, agresívny, zaslepený sami sebou. Najprv treba dospieť a oni nám k tomu pomôžu, nasmerujú nás, aby sme postúpili na typ 1.

Mankind is too arrogant to accept the fact that we are not the only civilization in the universe, every craving evidence and if any appear, people immediately judge .. it is fake ... over there are birds ... Henty is a weather balloon, the only evidence that a person receives is when the front of the house look beautiful space ship, it will exit from the smart thing and shake his hand. We are just arrogant 'God' creatures that are already thousands of years between each kill. Be smarter than an animal, it does not make man master universe.
    Space .. is huge, incredibly huge, and our galaxy is so great about 100,000 light years and contains about 100 billion stars, and this is just one galaxy. Our telescopes can record only about 100 billion galaxies and some are 100 times larger than our Milky Way, and when it counts and it's about 100 trillion stars, if anyone thinks that we are the only living creatures infinity, so it is a real arrogance even if it refuses to grant the man, so people will not believe even if they starship stood in the garden because it is the only thing bigger than the universe itself is the human ego. And keď'ľudia grant that can not be yourself, do not believe that they could travel through space and observe us.
    Why? For me it can not? They are not they hindered our technologies and consider the range of human possibilities and abilities is silly.
    There are 3 types of advanced civilization

1 He can control his energy planet
    2 He can control his energy star and neighboring planets.
    3 Controls the entire galaxy, distant universe and perhaps even time.

We do this by nevôjdeme, we type 0
    We draw energy from dead plants and all of our history and the cylinders are primitive. No normal person these types of civilizations seem crazy to me because it can not. Such a man thinks he rules the universe because he is smarter than animals, although actually he is just an animal.

Extraterrestrial civilizations we observe that when I observe ants, and me when we observe ants nenúkame them our technology, peace and nuclear energy, because they're just ants and I have for other advanced civilizations just people, so maybe we're not interesting, and may be dreading it how we behave ourselves, not just one century of our history we could not live without war and violence, we simply primitive.
    We need to hit the actual intelligence, advanced civilization of type 3 which shows us the direction, not the technology but the only way by which we are to embark on their technology we are human too, and I mean bad, aggressive, blind themselves. First, they should come and help us on this, directed us to forward the type 1

Double Thumbs Up
    magamud
    magamud

UFO v Austrálií (UFO In Brisbane, Australia) 27. May 2013 Empty Re: UFO v Austrálií (UFO In Brisbane, Australia) 27. May 2013

Post  magamud Thu May 30, 2013 7:22 pm

ITs time to Party

cheers
    Aquaries1111
    Aquaries1111

UFO v Austrálií (UFO In Brisbane, Australia) 27. May 2013 Empty Re: UFO v Austrálií (UFO In Brisbane, Australia) 27. May 2013

Post  Aquaries1111 Thu May 30, 2013 8:09 pm

The spaceships that I see in my "dream states" are black triangular and with three lights at each corner. They are humungous in size, big enough to house "giants" and not "ants"... somewhat like the pictures linked in this video. Have I seen that type in real life? No, I haven't but I do know they exist as I have seen them in "other out of body places". Thanks for your enthusiasm in the UFO clips JT, but be careful of the "frauds".. the one you linked looks like a half eaten coconut with the milk glowing.. Aaahhhh Freedom

Current date/time is Tue May 07, 2024 4:38 pm